DC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wolfenstein Enemy Territory
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 ! ! NQ 1.2.5 ! !

Goto down 
5 posters

Mame nechat nejnovejsi NQ mod na serveru nebo se vratit ke starsimu?
1)Urcite nechat!Tenhle je vybornej!
! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_lcap25%! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
2)Ten novy je lepsi
! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_lcap33%! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_rcap
 33% [ 4 ]
3)Je to tak nastejno
! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_lcap17%! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
4)Vratil bych se ke starsimu
! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_lcap25%! ! NQ 1.2.5 ! ! I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
Celkem hlasů : 12
 

AutorZpráva
[DC]CR!S 7
Admin



Poèet pøíspìvkù : 240
Join date : 28. 06. 09
Location : Praha City vole

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyWed Sep 02, 2009 9:07 pm

Ahoj chci Vas pozadat aby jste hlasovali,predem dik
Návrat nahoru Goto down
http://klandc.wbs.cz
[DC]CR!S 7
Admin



Poèet pøíspìvkù : 240
Join date : 28. 06. 09
Location : Praha City vole

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyWed Sep 02, 2009 9:53 pm

Tak zatim vidim jen pozitivni hlasy,to me tesi,tak snad uspejeme a NQ 1.2.5 nechame,budeme jedni z nejmodernejsich serveru!
Návrat nahoru Goto down
http://klandc.wbs.cz
[DC]CR!S 7
Admin



Poèet pøíspìvkù : 240
Join date : 28. 06. 09
Location : Praha City vole

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyWed Sep 02, 2009 10:25 pm

tady je vse co je noveho v novem 1.2.5 :přidány zvuky pro dělostřelbu/nálet
opraven poloměr a zobrazení aura dovedností
přidány nejnovější aktualizace OmniBot
opraveny chyby v názvu a verze módu botů
boti nově používají i pozemní miny
boti nejsou již vyhozeni ze serveru v případě dosažení limitu, který stanovuje maximum zabití/poškození spoluhráčů
přepracován systém využití energie boty
opravena chyba, kdy se více než jeden bot připojil pod stejnou přezdívkou
boti nemohou být vyhozeni hrou
odstraněn nepoužitý kód botů
odstraněny nevyužité příkazy, cvary a další kód (největší údržba kódu, co kdy byla)
odstraněno 37 cvarů pro nastavení „záchvatů zabíjení“
odstraněno SAVEGAME_SUPPORT (nebylo nikdy použito)
odstraněn GAMERANGER
další kód MV vyřazen
přidáno yadasovo logování pádu hry klientské části hry
přidány ikony „psích známek“ pro budoucí využití
opravena chyba příkazu !disguise
opravena položka shuffleteamsxp_norestart v menu hlasování
do shrubbotu přidán příkaz pro odhození zbraně: !dw
optimalizováno využití procesoru při provádění výpočtů player_die a calculateranks
opravena položka „anketa“ v menu hlasování
opravena bezpečnost při používání příkazu callvote
implementováno Lua API; je možné používat vlastní knihovny pro Lua API (např.: Lua-SQL, Lua-Socket)
oznámení jsou v logu nyní stejná jako v módu ETPro
opraveno vykonávání skriptů
opraveno použití !showbans se záporným parametrem
fxSounds opraveno
opraven zvuk pro detekci zaměření dělostřelby (dovednost Informovanost o bojišti)
přidány informace o nahrávání zvuků do paměti
přidán nový zvuk oznamující hlasování
odstraněny nepoužité zvuky
přepracováno použití vyrovnávací paměti zvuků
přidána možnost nastavení zvuku, který bude přehrán při vyhození nebo zakázání přístupu na server
přidány chybějící zvuky
The campaign string is no longer filled up for nuts
nyní se nelze převléci do cizí uniformy v případě nastavení jp_insanity 128
opraveno a doplněno menu s pokročilým nastavením zobrazení a chování hry; v případě použití vlastního uživatelského balíčku s uživatelským rozhraním je nutné toto nově upravené menu doplnit
v případě nastavení cvaru g_slashkill na hodnotu 128 je možnost smrti pomocí příkazu kill blokována v případě zmraženého hráče
zmražení hráči nemohou změnit tým do doby jejich rozmražení
při použití hodnoty 1024 u cvaru jp_insanity se bude zobrazovat v případě smrti útočníkovo zdraví a vzdálenost
rozšířeny možnosti skriptování map - rozšířeny možné operace s accum
odstraněna hodnota 4 cvaru g_realism - odhození zbraně v případě otravy jedem
přidána nová dovednost pro úroveň 8 První pomoci - Pokročilé otrávené injekce - oběť je prudkým jedem tak rychle a hluboce zasažena, že nedokáže udržet svou zbraň, kterou v případě otrávení jedem odhodí; pro možnost použití injekcí naplněných jedem je třeba dosáhnout úrovně 7 Lehkých zbraní
hodnota 16 cvaru g_medics je opravena a přidána hodnota 64; standardní hodnota je také upravena
přidána nová ocenění: Kick Ass - za nejvíce zabití kopem, Panzernoob - za nejvíce sebevražd a zabití spoluhráčů raketometem, Doctor Overdose - za nejvíce zabití jedem, War Hero - za nejvíce splněným úkolů mise, Best Engineer, Best Medic
oznámení herních událostí jsou mnohem výrazněji viditelná a obsahují informaci o jejich vyvolateli
opraveny některé chyby v endžinu a zmenšena bezpečnostní rizika (oprava remapShader)
pro užití ve skriptech map přidán příkaz delete (stejný jako v ETPro)
přepracován systém některých herních událostí
optimalizovány některé matematické a další často používané funkce
přidáno Densovo ověřování správnosti userinfo
přepracováno použití vyrovnávací paměti modelů
hodnota 8 cvaru g_realism má novou funkci - aura bude mít vliv na hráče pouze v případě, kdy je hráč ve viditelném dosahu nositele aury
odstraněn cvar g_SBCheats; vše ovlivněné odstraněním nyní obsluhuje cvar g_tyranny
opraveno použití cvaru g_canisterKick
opraveno následování hráče divákem
přidržení klávesy pro sprint spolu s klikáním levým tlačítkem bude přepínat pohledy pouze mezi skutečnými hráči - boti budou vynecháni
dostupnost dělostřelby a letecké podpory je nyní indikována dvěma různými ikonami, které jsou v HUDu umístěny pod ukazatelem množství energie
implementováno FX TYPE FABRIC
optimalizován kód pracující se zbraněmi; přepracovány .weap soubory
přidány některé alternativní zvuky ke zbraním
opraveno odhazování munice
míra poškození některých výbušných zbraní mírně navýšena (např. pozemních min, atd.), aby tyto zbraně zabyly i hráče třídy Medik, kteří dosáhli nejvyšší úrovně
opraveny výpočty přesnosti a počtu zabití některými zbraněmi (např. balíková výbušnina, brokovnice)
u brokovnice upravena závislost rozptylu na dosažených úrovních Lehkých zbraní - čím je nyní vyšší úroveň Lehkých zbraní, tím je vyšší rozptyl brokovnice
opraven model z pohledu třetí osoby pro Browning
optimalizován kód zacházející se speciálními zbraněmi jako je balíková výbušnina, pozemní mina, apod.
sebevražda je nyní počítaná do celkového počtu úmrtí
přepracovány některé části menu; přidáno nové menu s poděkováním
opravena chyba spojená s nastavením cvaru team_maxriflegrenades a cvaru jp_insanity na hodnotu 128
při následování jiného hráče vidí divák přezdívky ostatních v jejich skutečné barvě
přidán cvar pro nastavení velikosti fontu - cg_smallFont (standardní hodnota je 1)
opravena animace hlavy
opraveny některé problémy při použití příkazů !mute a !ban
přidán nový příkaz !banguid - zakáže přístup hráči, který používá zadaný GUID
opravena špatné počítání zabití v případě změny majitele odkopnuté dýmovnice letecké podpory
některé limity menu navýšeny
přidány nové animace
přidán nový cvar cg_spectator - nastavuje zobrazení přezdívek a zvýraznění hráčů z pohledu diváka
hodnota 32 cvaru g_adrenaline nyní nastavuje zčervenání očí hráčů, kteří si vpíchli adrenalin
optimalizován kód zacházející s lokacemi map
přidány nejnovější skripty lokací map (díky Antmanovi)
funkce G_Spawn() a G_FreeEntity() byly optimalizovány
opraveno zvýrazňování hráčů týmu Spojenců
v tabulce výsledků na konci kola hry bylo staré pozadí nahrazeno novým - prostorovým a animovaným; v tabulce výsledků je nyní možné zobrazit více hráčů
osobní zprávy je nyní možné posílat i skrze okno pro zasílání zpráv `četě', `týmu' a `všem'
přidán nový cvar cpu_Affinity - nastavuje spřažení hry s procesorem (logickým - jádrem procesoru), více informací o nastavení naleznete v NoQ Wiki
změněno licence
NoQ pro svůj běh nyní vyžaduje verzi hry 2.60b (Win a Linux) nebo 2.60d (Mac); verze hry starší jak 2.60 nebyla nikdy oficiálně ze strany NoQ podporována
Návrat nahoru Goto down
http://klandc.wbs.cz
[DC]Tigers

[DC]Tigers


Poèet pøíspìvkù : 189
Join date : 28. 06. 09

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyThu Sep 03, 2009 4:30 pm

ja jsem spokojen
Návrat nahoru Goto down
[DC]DoDo*

[DC]DoDo*


Poèet pøíspìvkù : 79
Join date : 28. 06. 09

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyThu Sep 03, 2009 6:07 pm

to bylo cteni Very Happy ale rikam je to good nech tohle NQ ale tesim se i na ETpro a na muho staryho dobryho kamose Labana Smile kterej me snad skoro vse naucil Smile
Návrat nahoru Goto down
[DC]Majkl

[DC]Majkl


Poèet pøíspìvkù : 126
Join date : 28. 06. 09
Age : 29
Location : horovice

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptySun Sep 06, 2009 8:06 pm

jo labana ja ho znal za starych casu v klanu PRO Smile) ale to sem byl este lol!
Návrat nahoru Goto down
[DC]Tigers

[DC]Tigers


Poèet pøíspìvkù : 189
Join date : 28. 06. 09

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyMon Sep 07, 2009 4:40 pm

musim rict ze zadny Etpro nebude Sad CR!S se sam vyjadri proc
Návrat nahoru Goto down
[DC]CR!S 7
Admin



Poèet pøíspìvkù : 240
Join date : 28. 06. 09
Location : Praha City vole

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyMon Sep 07, 2009 5:07 pm

Nevim co bych dodal,dnes sem dostal sokujici zpravu a proste ETPro nebude,jeste ted se z toho vzpamatovavam a doufam ze to je jen sen.dost uz sem na to spolehal a ono to v posledni chvili nevyjde.je mi to moc lito,budu se snazit co muzu,ale zatim je to hodne zly
Návrat nahoru Goto down
http://klandc.wbs.cz
[DC]Hulic

[DC]Hulic


Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 06. 07. 09

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyFri Sep 11, 2009 7:28 am

Ja jsem PRO nechat novy ....
PS:Cr!si nějak nezabíjí granáty...




Majkle ja byl taky v PRO|Mart!n a laban me tez secko naucil
Návrat nahoru Goto down
[DC]CR!S 7
Admin



Poèet pøíspìvkù : 240
Join date : 28. 06. 09
Location : Praha City vole

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptyFri Sep 11, 2009 1:42 pm

Ty taky jo?mam takovej pocit ze i Lama Laughing nas bejvalej.no s tema granatama mas pravdu,taky sem si toho vsiml,ale pak sem na to uplne zapomnel.protoze to je moje oblibena disciplina a rikal sem si ze sem dlouho nikoho nezabil granatem :Dmrknu na to o vikendu,ted du spat a vecer na akciii
Návrat nahoru Goto down
http://klandc.wbs.cz
[DC]Tigers

[DC]Tigers


Poèet pøíspìvkù : 189
Join date : 28. 06. 09

! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! EmptySun Sep 13, 2009 11:23 am

njn je treba s tim neco delat ja rad hazu granaty kdyz utikam lol! a jeste batuzek jestli jste si vsimli
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty
PříspěvekPředmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! !   ! ! NQ 1.2.5 ! ! Empty

Návrat nahoru Goto down
 
! ! NQ 1.2.5 ! !
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
DC :: [DC] SERVER-ip. 89.31.42.66:27962-
Přejdi na: