| ! ! NQ 1.2.5 ! ! | |
|
|
Mame nechat nejnovejsi NQ mod na serveru nebo se vratit ke starsimu? | 1)Urcite nechat!Tenhle je vybornej! | | 25% | [ 3 ] | 2)Ten novy je lepsi | | 33% | [ 4 ] | 3)Je to tak nastejno | | 17% | [ 2 ] | 4)Vratil bych se ke starsimu | | 25% | [ 3 ] |
| Celkem hlasů : 12 | | |
|
Autor | Zpráva |
---|
[DC]CR!S 7 Admin
Poèet pøíspìvkù : 240 Join date : 28. 06. 09 Location : Praha City vole
| Předmět: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Wed Sep 02, 2009 9:07 pm | |
| Ahoj chci Vas pozadat aby jste hlasovali,predem dik | |
|
| |
[DC]CR!S 7 Admin
Poèet pøíspìvkù : 240 Join date : 28. 06. 09 Location : Praha City vole
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Wed Sep 02, 2009 9:53 pm | |
| Tak zatim vidim jen pozitivni hlasy,to me tesi,tak snad uspejeme a NQ 1.2.5 nechame,budeme jedni z nejmodernejsich serveru! | |
|
| |
[DC]CR!S 7 Admin
Poèet pøíspìvkù : 240 Join date : 28. 06. 09 Location : Praha City vole
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Wed Sep 02, 2009 10:25 pm | |
| tady je vse co je noveho v novem 1.2.5 :přidány zvuky pro dělostřelbu/nálet opraven poloměr a zobrazení aura dovedností přidány nejnovější aktualizace OmniBot opraveny chyby v názvu a verze módu botů boti nově používají i pozemní miny boti nejsou již vyhozeni ze serveru v případě dosažení limitu, který stanovuje maximum zabití/poškození spoluhráčů přepracován systém využití energie boty opravena chyba, kdy se více než jeden bot připojil pod stejnou přezdívkou boti nemohou být vyhozeni hrou odstraněn nepoužitý kód botů odstraněny nevyužité příkazy, cvary a další kód (největší údržba kódu, co kdy byla) odstraněno 37 cvarů pro nastavení „záchvatů zabíjení“ odstraněno SAVEGAME_SUPPORT (nebylo nikdy použito) odstraněn GAMERANGER další kód MV vyřazen přidáno yadasovo logování pádu hry klientské části hry přidány ikony „psích známek“ pro budoucí využití opravena chyba příkazu !disguise opravena položka shuffleteamsxp_norestart v menu hlasování do shrubbotu přidán příkaz pro odhození zbraně: !dw optimalizováno využití procesoru při provádění výpočtů player_die a calculateranks opravena položka „anketa“ v menu hlasování opravena bezpečnost při používání příkazu callvote implementováno Lua API; je možné používat vlastní knihovny pro Lua API (např.: Lua-SQL, Lua-Socket) oznámení jsou v logu nyní stejná jako v módu ETPro opraveno vykonávání skriptů opraveno použití !showbans se záporným parametrem fxSounds opraveno opraven zvuk pro detekci zaměření dělostřelby (dovednost Informovanost o bojišti) přidány informace o nahrávání zvuků do paměti přidán nový zvuk oznamující hlasování odstraněny nepoužité zvuky přepracováno použití vyrovnávací paměti zvuků přidána možnost nastavení zvuku, který bude přehrán při vyhození nebo zakázání přístupu na server přidány chybějící zvuky The campaign string is no longer filled up for nuts nyní se nelze převléci do cizí uniformy v případě nastavení jp_insanity 128 opraveno a doplněno menu s pokročilým nastavením zobrazení a chování hry; v případě použití vlastního uživatelského balíčku s uživatelským rozhraním je nutné toto nově upravené menu doplnit v případě nastavení cvaru g_slashkill na hodnotu 128 je možnost smrti pomocí příkazu kill blokována v případě zmraženého hráče zmražení hráči nemohou změnit tým do doby jejich rozmražení při použití hodnoty 1024 u cvaru jp_insanity se bude zobrazovat v případě smrti útočníkovo zdraví a vzdálenost rozšířeny možnosti skriptování map - rozšířeny možné operace s accum odstraněna hodnota 4 cvaru g_realism - odhození zbraně v případě otravy jedem přidána nová dovednost pro úroveň 8 První pomoci - Pokročilé otrávené injekce - oběť je prudkým jedem tak rychle a hluboce zasažena, že nedokáže udržet svou zbraň, kterou v případě otrávení jedem odhodí; pro možnost použití injekcí naplněných jedem je třeba dosáhnout úrovně 7 Lehkých zbraní hodnota 16 cvaru g_medics je opravena a přidána hodnota 64; standardní hodnota je také upravena přidána nová ocenění: Kick Ass - za nejvíce zabití kopem, Panzernoob - za nejvíce sebevražd a zabití spoluhráčů raketometem, Doctor Overdose - za nejvíce zabití jedem, War Hero - za nejvíce splněným úkolů mise, Best Engineer, Best Medic oznámení herních událostí jsou mnohem výrazněji viditelná a obsahují informaci o jejich vyvolateli opraveny některé chyby v endžinu a zmenšena bezpečnostní rizika (oprava remapShader) pro užití ve skriptech map přidán příkaz delete (stejný jako v ETPro) přepracován systém některých herních událostí optimalizovány některé matematické a další často používané funkce přidáno Densovo ověřování správnosti userinfo přepracováno použití vyrovnávací paměti modelů hodnota 8 cvaru g_realism má novou funkci - aura bude mít vliv na hráče pouze v případě, kdy je hráč ve viditelném dosahu nositele aury odstraněn cvar g_SBCheats; vše ovlivněné odstraněním nyní obsluhuje cvar g_tyranny opraveno použití cvaru g_canisterKick opraveno následování hráče divákem přidržení klávesy pro sprint spolu s klikáním levým tlačítkem bude přepínat pohledy pouze mezi skutečnými hráči - boti budou vynecháni dostupnost dělostřelby a letecké podpory je nyní indikována dvěma různými ikonami, které jsou v HUDu umístěny pod ukazatelem množství energie implementováno FX TYPE FABRIC optimalizován kód pracující se zbraněmi; přepracovány .weap soubory přidány některé alternativní zvuky ke zbraním opraveno odhazování munice míra poškození některých výbušných zbraní mírně navýšena (např. pozemních min, atd.), aby tyto zbraně zabyly i hráče třídy Medik, kteří dosáhli nejvyšší úrovně opraveny výpočty přesnosti a počtu zabití některými zbraněmi (např. balíková výbušnina, brokovnice) u brokovnice upravena závislost rozptylu na dosažených úrovních Lehkých zbraní - čím je nyní vyšší úroveň Lehkých zbraní, tím je vyšší rozptyl brokovnice opraven model z pohledu třetí osoby pro Browning optimalizován kód zacházející se speciálními zbraněmi jako je balíková výbušnina, pozemní mina, apod. sebevražda je nyní počítaná do celkového počtu úmrtí přepracovány některé části menu; přidáno nové menu s poděkováním opravena chyba spojená s nastavením cvaru team_maxriflegrenades a cvaru jp_insanity na hodnotu 128 při následování jiného hráče vidí divák přezdívky ostatních v jejich skutečné barvě přidán cvar pro nastavení velikosti fontu - cg_smallFont (standardní hodnota je 1) opravena animace hlavy opraveny některé problémy při použití příkazů !mute a !ban přidán nový příkaz !banguid - zakáže přístup hráči, který používá zadaný GUID opravena špatné počítání zabití v případě změny majitele odkopnuté dýmovnice letecké podpory některé limity menu navýšeny přidány nové animace přidán nový cvar cg_spectator - nastavuje zobrazení přezdívek a zvýraznění hráčů z pohledu diváka hodnota 32 cvaru g_adrenaline nyní nastavuje zčervenání očí hráčů, kteří si vpíchli adrenalin optimalizován kód zacházející s lokacemi map přidány nejnovější skripty lokací map (díky Antmanovi) funkce G_Spawn() a G_FreeEntity() byly optimalizovány opraveno zvýrazňování hráčů týmu Spojenců v tabulce výsledků na konci kola hry bylo staré pozadí nahrazeno novým - prostorovým a animovaným; v tabulce výsledků je nyní možné zobrazit více hráčů osobní zprávy je nyní možné posílat i skrze okno pro zasílání zpráv `četě', `týmu' a `všem' přidán nový cvar cpu_Affinity - nastavuje spřažení hry s procesorem (logickým - jádrem procesoru), více informací o nastavení naleznete v NoQ Wiki změněno licence NoQ pro svůj běh nyní vyžaduje verzi hry 2.60b (Win a Linux) nebo 2.60d (Mac); verze hry starší jak 2.60 nebyla nikdy oficiálně ze strany NoQ podporována | |
|
| |
[DC]Tigers
Poèet pøíspìvkù : 189 Join date : 28. 06. 09
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Thu Sep 03, 2009 4:30 pm | |
| | |
|
| |
[DC]DoDo*
Poèet pøíspìvkù : 79 Join date : 28. 06. 09
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Thu Sep 03, 2009 6:07 pm | |
| to bylo cteni ale rikam je to good nech tohle NQ ale tesim se i na ETpro a na muho staryho dobryho kamose Labana kterej me snad skoro vse naucil | |
|
| |
[DC]Majkl
Poèet pøíspìvkù : 126 Join date : 28. 06. 09 Age : 29 Location : horovice
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Sun Sep 06, 2009 8:06 pm | |
| jo labana ja ho znal za starych casu v klanu PRO ) ale to sem byl este | |
|
| |
[DC]Tigers
Poèet pøíspìvkù : 189 Join date : 28. 06. 09
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Mon Sep 07, 2009 4:40 pm | |
| musim rict ze zadny Etpro nebude CR!S se sam vyjadri proc | |
|
| |
[DC]CR!S 7 Admin
Poèet pøíspìvkù : 240 Join date : 28. 06. 09 Location : Praha City vole
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Mon Sep 07, 2009 5:07 pm | |
| Nevim co bych dodal,dnes sem dostal sokujici zpravu a proste ETPro nebude,jeste ted se z toho vzpamatovavam a doufam ze to je jen sen.dost uz sem na to spolehal a ono to v posledni chvili nevyjde.je mi to moc lito,budu se snazit co muzu,ale zatim je to hodne zly | |
|
| |
[DC]Hulic
Poèet pøíspìvkù : 19 Join date : 06. 07. 09
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Fri Sep 11, 2009 7:28 am | |
| Ja jsem PRO nechat novy .... PS:Cr!si nějak nezabíjí granáty...
Majkle ja byl taky v PRO|Mart!n a laban me tez secko naucil | |
|
| |
[DC]CR!S 7 Admin
Poèet pøíspìvkù : 240 Join date : 28. 06. 09 Location : Praha City vole
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Fri Sep 11, 2009 1:42 pm | |
| Ty taky jo?mam takovej pocit ze i Lama nas bejvalej.no s tema granatama mas pravdu,taky sem si toho vsiml,ale pak sem na to uplne zapomnel.protoze to je moje oblibena disciplina a rikal sem si ze sem dlouho nikoho nezabil granatem :Dmrknu na to o vikendu,ted du spat a vecer na akciii | |
|
| |
[DC]Tigers
Poèet pøíspìvkù : 189 Join date : 28. 06. 09
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! Sun Sep 13, 2009 11:23 am | |
| njn je treba s tim neco delat ja rad hazu granaty kdyz utikam a jeste batuzek jestli jste si vsimli | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: ! ! NQ 1.2.5 ! ! | |
| |
|
| |
| ! ! NQ 1.2.5 ! ! | |
|